- نویسنده : مهدی محمدی
- 07 مهر 1403
- کد خبر 201082
- ایمیل
- پرینت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قمنا) به نقل از روابطعمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوشلهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سامانه در راستای ارتقای ارائه خدمات دولت الکترونیک و انسجام خدمترسانی به مردم شریف استان قم ارتقا پیدا کرد.
وی با بیان اینکه این سامانه پیشتر برای ثبت شکایت و برخی خدمات غیرحضوری کاربرد داشت، تصریح کرد: در سامانه جدید ۱۵۹۴، ارتباط مستقیم با واحد امداد و حوادث، ارتباط با خدمات متقاضیان و مشترکین و اتصال به اپراتور تجمیع شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم اضافه کرد: پیش از این مشترکین برای ارتباط با واحدهای مختلف شرکت و پیگیری درخواستهای خود، میبایست از شماره داخلی مورد نظر خود مطلع میبودند که با ارتقای سامانه ۱۵۹۴، این مشکل مرتفع شد.
خوشلهجه با بیان اینکه آگاهی از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره تلفن در بخش خدمات غیرحضوری سامانه ۱۵۹۴ تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: مردم شریف استان قم همچنین میتوانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://nigc-qom.ir/ از کلیه تمامی خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان قم بهرهمند شوند.
وی در پایان با اشاره به ضرورت حضور بهموقع نیروهای امداد و حوادث شرکت گاز در صحنه حادثه، گفت: مرکز امداد مکانیزه این شرکت با شماره تلفن ۱۹۴ بهطور شبانهروزی، آماده پاسخدهی و امدادرسانی به تمامی هماستانیهای عزیز است.
https://qomna.ir/?p=201082