×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 27 December , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴ شرکت گاز استان قم ارتقا یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سامانه در راستای ارتقای ارائه خدمات دولت الکترونیک و انسجام خدمت‌رسانی به مردم شریف استان قم ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این سامانه پیشتر برای ثبت شکایت و برخی خدمات غیرحضوری کاربرد داشت، تصریح کرد: در سامانه جدید ۱۵۹۴، ارتباط مستقیم با واحد امداد و حوادث، ارتباط با خدمات متقاضیان و مشترکین و اتصال به اپراتور تجمیع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم اضافه کرد: پیش از این مشترکین برای ارتباط با واحدهای مختلف شرکت و پیگیری درخواست‌های خود، می‌بایست از شماره داخلی مورد نظر خود مطلع می‌بودند که با ارتقای سامانه ۱۵۹۴، این مشکل مرتفع شد.

خوش‌لهجه با بیان اینکه آگاهی از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت آن، ثبت کارکرد کنتور، تغییر شماره ‌تلفن در بخش خدمات غیرحضوری سامانه ۱۵۹۴ تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: مردم شریف استان قم همچنین می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://nigc-qom.ir/ از کلیه تمامی خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان قم بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت حضور به‌موقع نیروهای امداد و حوادث شرکت گاز در صحنه حادثه، گفت: مرکز امداد مکانیزه این شرکت با شماره تلفن ۱۹۴ به‌طور شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌دهی و امدادرسانی به تمامی هم‌استانی‌های عزیز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.