- نویسنده : مهدی محمدی
- 21 مهر 1403
- کد خبر 201452
- ایمیل
- پرینت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قمنا)، محمدرضا انگشتباف در نشست رسانهای که پیش از ظهر در ایستگاه متروی شهید مطهری قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز همچنین سازمان بازرسی استان قم نیز اسفندماه سال گذشته طی یک گزارش مبسوط وجود سوءجریان در عملکرد این سازمان را رد کرده است.
وی با اشاره به اظهارات مدیرکل سازمان بازرسی استان، تصریح کرد: یکی از ایرادات سازمان بازرسی در خصوص قطار شهری مربوط به سال ساخت و ورود دستگاه حفاری است که به سالهای ۹۱ و ۹۲ مربوط میشود که برای افراد خاطی در این مورد نیز پرونده کیفری تشکیل شده است.
انگشتباف در بخش دیگری از اظهارات خود روند خروج دستگاه حفاری را مورد توجه داد و در ادامه خاطرنشان کرد: شورای سازمان قطار شهری شهرداری قم سال ۹۸ با امضای استاندار وقت و سایر اعضا، با خروج دستگاه حفاری از قم به اصفهان موافقت کردهاند.
وی در خصوص خروج قالبهای سگمنت متروی قم نیز، گفت: خروج قالبهای سگمنت مترو نیز از مواردی بود که شهرداری قم در قبال آن ۴۵ میلیارد تومان از پیمانکار در صورتوضعیت طی سه قسط کسر کرده است.
https://qomna.ir/?p=201452
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
جدا از هرگونه گمانه زنی. شورای شهر تحقیق و تفحص در موارد هزینه بر با شهرداری تعامل دارد…در مورد منوریل..در مورد قطار زیرزمینی..(قم نه مانند تهران جمعیت دارای تراکم زیاد و ساختمان های بلند و نه ترافیک های آنچنانی دارد)..
با هزینه کمتر چه بسا با عریض کردن خیابان هایی که در همین مسیر خیالی قطار زیرزمینی قم وجود دارد بسیاری مشکلات حل میشد ..و میشد پروژهای دیگر برای پیشرفت شهر(ایجاد فضای سبز،فرهنگی،شهربازی،…در مناطقی که فقیر از این موارد است احداث کرد)..
تمام تقصیر ها رو متوجه شورای شهر میدانم.کاری جز تشکیل جلسه بصورت عادت با حضور رسانه ها ندارن.و اینکه هرگونه کوتاهی رو میبینند و چشم پوشی میکنند..اما کاری که شما موظف به آن بودید سازمان بازرسی به انجام میرساند..