×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری ایرنا، نادر کریمی بیرانوند بیان کرد:‌ از ابتدای مهرماه امسال تاکنون ۴۷۰ نفر از هنرآموزان و هنرجویان این استان از مراکز صنعتی از جمله معدن منگنز ،‌فولاد غرب آسیا، فولاد آذربایجان و… بازدید کرده‌اند که این روند تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز یک‌هزار و ۶۵۰ نفر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از مراکز صنعتی، پالایشگاهی و واحدهای تولیدی در قم و دیگر استان‌های کشور بازدید کرده و بیش از پیش با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آشنا شدند.

وی گفت: این برنامه با استقبال خوب دانش آموزان استان روبرو شده که ما براساس امکانات و ظرفیت‌های موجود تلاش داریم که تعداد بیشتری از آنان را در قالب اردو راهیان پیشرفت راهی مناطق صنعتی و پالایشگاهی کنیم.

بیراوند ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفت‌، تلاشی‌ است‌ به‌ منظور ایجاد خودباوری، امید آفرینی‌، بازخوانی‌ دستاوردهای عظیم‌ علمی‌انقلاب اسلامی‌ و نهضت‌ جهاد علمی‌ در کشور که‌ آثار و پیامدهای مطلوب تربیتی‌ فراوانی‌ دارد و از آسیب‌های جبران ناپذیر زیادی در جامعه‌ دانش‌آموزی جلوگیری می‌کند.

وی اظهار داشت:‌ زمینه‌سازی برای شناخت‌ و افزایش‌ آگاهی‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب، ایجاد امید خودباوری و تقویت‌ اراده در فرهنگیان و دانش‌ آموزان برای ساخت‌ ایران قوی درگام دوم انقلاب و نقش‌ آفرینی‌ فرهنگی دانش‌ آموزان در ارتقای جایگاه اسلامی‌ ایران از جمله اهداف راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت می‌باشد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.