×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل ازخبرگزاری فارس، سعیده کرامتی بیان کرد: سلام ای یوسف خوش‌نام ما، ای امیر و ای سردار دل‌ها امروز همه ما دل‌تنگ عقیق کنار پیشانی‌تان هستیم؛ سردار عزیز! فرزندان مظلوم فلسطین بی تو دست‌هایشان سرد و قلب‌هایشان بی‌روح است، امروز همه فهمیدند سلیمانی که بود و چه کرد و اینک نبودتان بیشتر حسمی‌شود.

این روزها در گوشه و کنار جهان به‌ویژه در ایران اسلامی، هر کس به شکلی یاد سردار را گرامی می‌دارد و اینجا در قم به‌عنوان پایگاه انقلاب، حال و هوای متفاوتی وجود دارد و چند روزی است که بانام این سردار بزرگ اسلام دورهم جمع می‌شوند و در فراغش اشک می‌ریزند.

 

یکی از برنامه‌هایی که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم در قم برگزار شد، پیاده‌روی از مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران بود‌ و این مسیر دقیقاً یاد‌آور خاطره سه سال پیش در تشیع جگرسوز حاج قاسم عزیز است.

 

شکوه و عظمت حضور مردم بیانگر محبوبیت سالار شهیدان در جبهه مقاومت است که هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت؛ خون شهید سلیمانی و حقانیت راه ایشان با اقتدا اباعبدالله الحسین(ع) جهانی شد و تا ابد همچون چشمه‌ای جوشان باقی خواهند ماند، چراکه امروز سلیمانی‌ها هستند و ادامه‌دهنده راه ایشان خواهند بود.

 

در این مسیر، عشق و دل‌تنگی مردم کاملاً حس می‌شود؛ امروز همگی به یاد عزیز آسمانی‌مان در مسیر بهشت قدم برمی‌داریم، عده‌ای با هر قدمی که برمی‌دارند از عمق جان با امام خود بیعت می‌کنند که تاآخرین‌نفس همچون حاج قاسم پای این نظام و انقلاب می‌مانیم.

 

برخی دیگر بر شیشه اتومبیل‌ها عکس‌هایی از شهید سلیمانی و ابو‌مهدی المهندس می‌چسبانند و درراه سردارشان عاشقانه خدمت می‌کنند.

 

در این میان زهرای ۱۷ ساله می‌گوید: وقتی پدرم شهید شد، سخت‌ترین لحظه عمرم باخبر شهادتش رقم خورد اما وقتی صبح روز جمعه شبکه خبر با تیتر قرمزرنگ خبر شهادت سردار سلیمانی را جهانی کرد، احساس کردم که برای دومین بار  پدرم را از دست دادم آخر حاج قاسم پدر همه فرزندان شهدا بود.

 

امیرمحمد کریمی دانشجوی رشته ریاضی نیز گفت: شهادت حاج قاسم برایم مثل یک معادله چند مجهولی بود که پذیرش و حل آن بسیار سخت است، چراکه سال‌ها امنیت کشور به دستان پرتوان و جهاد خالصانه سردار سلیمانی برقرار شده بود و باوجوداین بزرگ‌مرد بود که هیچ‌کس را توان نزدیک شدن به ایران نبود.

 

وی ادامه داد: با رفتن سردار سلیمانی میلیون‌ها قاسم سلیمانی زاده شد که همگی پشت‌درپشت یکدیگر امنیت این کشور را برقرار می‌سازند.

 

آری امروز همه گرد هم جمع شده‌اند تا با سردار دل‌ها تجدید بیعت کنند، شهادت گوارای وجودت باد ای فرمانده؛ ایران و ایرانی تا ابد به سردار سلیمانی افتخار می‌کند.

 

امروز در مسجد جمکران پیمان می‌بندیم که دست بر دست هم دهیم تا ایرانی آباد و یکپارچه داشته باشیم و چنان سد محکمی در برابر دشمن می‌بندیم که حتی در خواب هم نتواند از آن بگذرد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.