×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس از قم احمد وحیدی وزیر کشور شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات زائرین نیمه شعبان که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: توفیق شد در این مسجد مقدس حاضر شده تا مشکلات و نیازمندی‌های شهر قم و مسجد جمکران را برای حضور بیشمار زائرین امام زمان(عج) در نیمه شعبان بررسی کنیم.

وی افزود: پیشنهاد بنده این است رفع مشکلات را به درون مسجد برده و ابتدا مشکلات زائرین را در داخل مسجد حل کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: تامین سرویس های بهداشتی را دستور کار خواهیم داد تا به زودی تعیین تکلیف شود، باتوجه به زمان اندکی که داریم امسال با همان سرویس‌های سیار پیش خواهیم برد تا برای آینده سرویس‌های بهداشتی دائمی ساخته و مستقر شوند.

وحیدی تاکید کرد: پذیرایی از زائرین داخل مسجد باید به شکل مناسب انجام شود، لذا متولی این موضوع نیازمندی‌های خود را فورا لیست کرده تا با پیگیری استاندار قم این موضوع حل شود.

وی اشاره کرد: باتوجه به درخواستی که سازمان آب و فاضلاب استان قم مبنی بر مشکلات آبرسانی در این مسجد داشتند، با حمایت وزیر نیرو حدود ۶ کیلومتر لوله جهت انتقال آب به زودی عملیاتی خواهد شد.

وزیر کشور در ادامه گفت: تامین چادر و پتو از موارد دیگر مطرح شده در این جلسه بود، با همکاری و مشارکت سازمان هلال احمر حدود ۱۰۰ هزار پتو و چادر تامین خواهد شد.

وحیدی با اشاره به تامین امنیت زائرین نیمه شعبان گفت: تامین امنیت زائرین و رفاه آن‌ها از مهم‌ترین اهداف ماست، از نیروی انتظامی و سپاه درخواست داریم با آگاهی و هوشیاری کامل در این چند روز امنیت زائرین را تامین کنند.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.