×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جشن تکلیف هزار دختر روزه‌ اولی در قم

دریافت ۲۶ MB

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم ویژه و جشن بزرگ ١٠٠٠ نفر از دانش آموزان دختر ٩ ساله استان و مادرانشان طی دو روز توسط امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

این مراسم با اجرای عمو فرمانی و مسابقه، فضایی شاد و مفرح را برای این نوگلان تازه مکلف شده فراهم کرد.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی، اجرای سرود و ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان دختر در سن تکلیف از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این مراسم بوده است.

در این مراسم، میهمانان با شور و شوق فراوان و با چادر نمازشان، به اداره کل تبلیغات اسلامی استان دعوت شده بودند و با قرائت عهدنامه درباره اهمیت حجاب و نماز با معبود خود عهد بستند. قرائت این عهدنامه را دختر شهید عشریه بر عهده داشت.

همچنین ویژه برنامه‌ای با حضور جمعی از مادران و اولیا تربیتی به صورت موازی و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی برگزار شد. این برنامه با ضیافت افطار به پایان رسید.

فاطمه فرخنده، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در طول ماه مبارک رمضان چند هزار نفر از بانوان اقشار مختلف همچون همسران ائمه جماعات، مسئولان هیأت‌های مذهبی، مداحان، شاعران، دختران حاج قاسم، فعالین فرهنگی تبلیغی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی، آرایشگران، دانش آموزان، کنشگران جهاد تبیین، مشاوران بانوان دستگاه‌ها، فروشندگان و تولیدکنندگان و… برای شرکت در همایش و ضیافت افطاری دعوت می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.