×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مصوبات سفر رئیس جمهور به قم درحال پیگیری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، کوروش دالوندی در گفت‌وگویی خبری اظهار داشت: سال گذشته برای دست‌اندرکاران و همه کسانی که در مناصب اجرایی کشور قرار داشتند و خدمت‌گزار مردم بودند سال سختی بود و در سال گذشته با استفاده از درآمد اختصاصی همه تلاش خود را برای اداره دانشگاه انجام دادیم.

وی افزود: پرداخت مطالبات و معوقات پزشکان همیشه اولویت دانشگاه بوده است به‌طوری‌که بخشی از آن‌ها اخیراً پرداخت شد و امیدواریم با ابلاغ اعتبارهایی که شده بتوانیم پرداخت‌های دیگری هم داشته باشیم.

دالوندی در خصوص مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم گفت: یکی از مصوبات احداث مرکز جامع سرطان در قم بود که به این منظور ۹۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که تاکنون ۳۶ میلیارد آن تأمین‌شده است.

وی افزود: اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرایی شدن این طرح از چند ماه پیش شده و تاکنون به مرحله تکمیل فونداسیون رسیده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: دیگر پروژه سفر رئیس‌جمهور، تکمیل مخزن ذخیره بتنی آب مجتمع شهید بهشتی بود که با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب انجام و برای این پروژه نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که با بالای ۵۰ درصد پیشرفت در حال انجام است. 

دالوندی ابراز داشت: دیگر مصوبه سفر رئیس‌جمهور به قم، در خصوص تکمیل پایگاه بهداشت بصیرت و شهروند در منطقه پردیسان قم بود که ۱۰ میلیارد تومان نیز به این پروژه اختصاص پیدا کرد که صد در صد پروژه اجرایی و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی عنوان کرد: بازسازی و تکمیل خوابگاه متأهلین با ظرفیت ۲۵ سوئیت که به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین تأسیس مسجد بیمارستان شهید بهشتی، احداث مگا اورژانس بیمارستان بهشتی و احداث پارکینگ طبقاتی این بیمارستان که مذاکرات لازم آن با شهرداری انجام‌شده از جمله برنامه‌های دیگر دانشگاه است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه کرد: همچنین دستور و پیشنهاد ریاست دانشگاه ساخت مگا اورژانس در محوطه بیمارستان شهید بهشتی(ره) است که کمک بسیاری به ارتقاء سطح درمان استان و شهرستان خواهد کرد.

وی به احداث دو پروژه عمرانی خوابگاه پسران و دانشکده پزشکی در مجتمع شهید قاضی پردیس اشاره کرد و گفت: این دو پروژه با تلاش و پیگیری فراوان مصوب و از سال جاری اجرایی می‌شود.

دالوندی اظهار داشت: بیمارستان جایگزین کودکان به‌صورت احداث ۲۵۰ تخت در مجاورت بیمارستان شهید بهشتی با کمک خیر در مرحله نقشه‌برداری و مطالعات زمین است و در سال جاری اجرایی خواهد شد؛ ۲۵۰ تخت دیگر در محل بیمارستان الزهرا(س) با کمک احمد امیرآبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و کمک خیرین سلامت احداث خواهد شد.

وی در پایان به پرداخت‌های حوزه ستادی اشاره کرد و گفت: تمامی پرداخت‌های ستادی و پرسنلی به‌صورت هم‌زمان انجام‌شده است؛ ضمناً پرداخت مدیران ازجمله خود بنده هم هم‌زمان با پرداخت‌های ستادی بوده و برای کسی جلوتر و خارج از برنامه پرداخت انجام‌نشده است.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.