×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه قم: روستای فردو ۱۲۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد ظهر امروز در دیدار با اعضای کنگره روستایی شهدای فردو اظهار داشت: نام شهدای فردو در هر گوشه و کنار شنیده می‌شود و نام این شهدا درخشان است.

فرمانده سپاه علی ابن‌ابیطالب استان قم عنوان کرد: با توجه به اقدامات کنگره روستایی شهدای فردو برای تکریم خانواده های شهدا، سپاه استان و کنگره ملی شهدای قم هم در این راستا می تواند هم قدم و همراه باشد.

وی با بیان اینکه فردو ۱۲۵ شهید و سه شهید گمنام دارد، گفت: هماهنگی لازم میان اعضای میان کنگره روستایی شهدای فردو و کنگره ملی شهدای قم می تواند اتفاقات بهتری را در رستای حفظ نام و پیام شهدا به زبان هنر رقم بزند.

همچنین رضا فرهادی نکو رئیس کنگره روستایی شهدای فردو در این دیدار عنوان کرد: جوانان رشید فردو در طول سال های مختلف و در برهه‌های گوناگون نقش آفرین بودند و توانسته اند برای پیروزی انقلاب، حفظ وطن و حفظ حرم جان فشانی کنند.

وی با اشاره به ۱۲۵ شهید و سه شهید گمنام فردو گفت: شهید انقلاب، شهید امنیت، شهید موشکی، شهید اقتدار و شهید مدافع حرم موید حضور جوانان فردو برای حفظ نظام است.

رئیس کنگره روستایی شهدای فردو افزود:  به منظور حفظ نام شهدا به زبان هنر و معرفی شهدای فردو برنامه های فرهنگی مانند ساخت فیلم، مستند، تالیف کتاب در حال انجام است.

فرهادی نکو خاطر نشان کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم و خانواده های شهدا کمک های اجتماعی، فعالیت های فرهنگی و کمک رسانی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت مانند کمک در عمل های جراحی خانواده شهدا، تهیه جهیزیه و کمک های مومنانه آغاز شده و در حال انجام است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.