×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئله فلسطین از اساسی ترین موضوعات مورد تاکید امام و رهبری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال است که در راهپیمایی روز قدس حضور دارند و این امر نشان از پای کار بودن ملت ایران دارد و حضور گسترده امسال مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نیز جای تعجب ندارد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) بیان داشت: مسئله فلسطین از موضوعات مهمی و اساسی است که از ابتدای انقلاب اسلامی مورد تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.

سردار موحد افزود: با وجود اینکه مردم قم شب گذشته در مراسم احیا حضور داشتند و فرصت کمی برای استراحت داشتند اما احساس مسئولیت کردند و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین از ساعت‌های ابتدای راهپیمایی در خیابان‌ها حضور داشتند.

وی گفت: دهه نودی ها و هشتادی‌ها نیز در راهپیمایی روز قدس حضور پررنگی داشتند که این امر نشان می‌دهد تلاش دشمنان برای جدا کردن نسل جدید از آرمان‌های انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) تاکید کرد: دشمنان نمی‌توانند بر ملت بزرگ ایران که مقدمه ساز ظهور هستند غلبه کند و امروز نیز شاهد حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.